Tomorrow is a brand new day

Okej , det är ganska många som kollar min blogg samma dag som jag skriver ut att jag har en, men sen slutar alla igen. Glöm den inte. Jag har bara varit lite dålig på sista tiden med att uppdatera, kommer bli bättre med det snart, jag lovar (y)

Vår lucia.. Ja... vad ska man säga om den xD det kommer nog inte bli jättebra om jag har rätt känsla i kroppen , å jag måste lära mig min sololåt utantill tills på fredag, congratz :D Jag saknade Mem, Rebeckz och Theresia i skolan idag, kändes så tomt utan er. I love u guys <3

Nu ska jag vandra ner, ta en kopp te, lussebulle och försöka plugga lite :(

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson ♥

saknade dig med babe! (L)

2009-12-10 @ 15:00:40
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0