Pärlor

Ja, rubriken har inte alls med dagens ämne att göra, men skit i det :)

Idag i skolan hade jag
Bild (tydligen finns det hur mkt som helst om surrealismen, men jag hittar typ ingenting)
Engelska (fick vg på provet)
Svenska (Marianne sa att min novell var bra)
Lunch (fisk, men jag var inte hungrig, bajs också)
Trydeträning (det kommer gå åt helvete)

Jaja, tills nästa vecka har vi
fysikprov
recensioninlämningar
bildinlämning
biologiprov

JIPPIE SÄGER JAG :D
Men jaja. Jag är svarthårig, Mem är brunhårig och allt är bra ändå. Utom mina läppar, de är jättetorra :(

Jag har julkänsla, är dålig på att hitta på dans till vår rytmik, känner att jag bara vill sitta vid datorn hela natten. Men tror faktiskt jag måste hitta tidigare böcker som jag läst. Min fredag är nog upplagd som att gå i skolan lite efter det, julpynta lite skriva en recension, skriva lite på bildarbetet. På lördag blir det att julpynta färdigt, åka på fest i Sjöbo :O Söndag blir det plugga, plugga, plugga, plugga och lite bildarbete.

Tur att allt kommer nu när min syster kommer hem också, jag vill liksom umgås med henne, för hur ofta träffar jag henne liksom? Jag känner dessutom för att åka upp till Göteborg snart igen, men det får bli efter jul, antagligen efter nyår också. Jag känner verkligen för att ta egobilder nu, men min foundation är snart slut och jag måste spara den till imorgon, annars ser jag alldeles för hemsk ut på trydekonserten xD

Nä, nu har nog jag skrivit tillräckligt. :D

Kommentarer
Postat av: mams

Oj..du bör vara jättetrött...Tryde konserten kommer att gå utmärkt..puss

2009-12-03 @ 09:58:10

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0