Lite av mina dagar.

Lördag: I lördags var jag i ystad och träffade Elin och Palle, dock blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Elin jag saknar dig redan, förlåt att jag inte kunde ge dej julklapp innan du åkte, jag älskar dig! <3

Söndag: Jag och mamma gick upp till stallet och myste med hästen, vi red en liten stund. Djur gör så att jag blir avslappnad. De bryr sig inte ett dugg om vad man säger och de är bara keliga. Efter vi hade varit i stallet så gick jag ut med min hund Betty, vi sprang först lite i den höga snön och hon är så liten så hon nästan dränktes :P Efter vi hade sprungit lite satte vi oss i en snöhög och bara tänkte, hon är så mysig min Betty , hon lade sig i mitt knä och bara kollade på allting.
Mina systrar kom också hem, som jag har längtat! <3

Måndag: Skola en liten stund, sen stack jag och min familj och köpte julgran, inte för att jag tyckte den var fin men skitsamma xD Det är tanken som räknas, eller hur ;) Efter vi hade köpt en så åkte vi till en backe där vi åkte pulka, men vi åker bara två gånger vars för sen orkade vi inte mer, ingen av oss har bra kondis, förutom pappa :P Nu ska vi käka, jag är sjukt hungrig. Imorgon är det skolavslutning och jag läääääängtar!!

<3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0