Hiss o Diss

Idag dissar Allis:

Att julen är över, jag gillare inte alls. Man väntar så länge å sen puff så är den borta.
Att jag kanske kommer vara sjuk när det är nyår, det suger.
Att nästan alla snygga mobiler är gjorda med touch funktion, det suger för jag vill inte ha touch :)

Idag hissar Allis:

Alla dessa snygga skor som finns på skopunkten, som jag ska köpa :D
Att jag äntligen har pengar till att köpa ngt nytt, det är underbart!
Jag hissar också som in i att jag slutat röka, det är så skönt!
Det jag mest hissar, är min familj och mina underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: mams

Jag hissar för du e så jäkla smart!!Puss

2009-12-27 @ 12:34:14

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0