Uppdatera lite?

Jag har varit lite dålig på det nu, verkligen dålig.
Igår så var jag i Malmö med några av mina älskade flickor nämligen Emelie, Älin och Nina. Trevliga människor det där ;) Min syster Fanny gick också med oss en stund, men sedan kom hennes kära vän.
När vi kom till Malmö gick vi först till Apoteket för ngn av flickorna behövde skoskavsplåster. Jäklar vad fint det där apoteket var, såg så gammeldags ut.
Efter vi hade varit där har jag för mig att vi drog till Din sko? Tror det iallafall. Hittade fina leopard klackskor som jag älskar! Men tvekade på och köpa dom så gick runt och tänkte medan vi shoppade vidare.
Vi drog till HM lite och sådant och jag köpte ett underbart rosa fint linne, som passade perfekt, Memelie köpte en likadan :)
Jag hittade också ett jättefint leopard diadem o då blev pressen på mig större att köpa dom skorna  :P
Köpte också puder där.
Vi gick runder lite till men jag hittade ingenting. Tillslut gick vi till Bikbok och vet ni vad jag hittade där? Jeans med hål i. I LOVE IT!
De skulle egentligen kosta 500 men sedan var det halva priset så det blev ju 250. Sedan hade jag den underbara turen att de precis skulle ändra så att de skulle kosta 99 kronor, så så blev det :D Tycker det är väldigt bra pris för ett par jeans ^^
Tillslut så köpte jag de älskade skorna :D
Vi åkte hem kvart över fyra tror jag, sedan följde Älin med mig hem <3
Idag händer nog inte så mycket, ska ta foto med de nya kläderna på iallafall, så att ni får se hur snygga de är ;D
Emelie kommer kanske hit en stund ikväll, om hon nu får och vill och kan ^^
Skriver sen och lägger ut malmö bilder sen.
PUSS

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0