sry guys

jag har varit lite dålig på att uppdatera känner jag, men jag har ju varit hos Maddefru sen i lördags :)
I Lördags drog vi in till Ystad och vandrade rundor där lite, käkade på max och träffade folk och hade allmänt kul ^^
Igår, söndags dådå, gissa vad vi gjorde? Just det, drog in till Ystad (y) Haha :D Vi träffade Fanny och Amanda lite.
Fan vad jag har saknat min Amanda, har träffat henne 3 gånger under hela sommarlovet, alldeles för lite känner jag !
Men som tur är ska hon och jag gå på Malmöfestivalen ngn dag, Jag och Julia ngn dag, antagligen på samma dag :P Å sen jag och frugan min någon dag, det blir fullt upp, men vafan, skola nästa vecka så man får ju ha lite fullt upp :)

men nu snackar jag med Älin, så skriver sedan ^^

pusshaj

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0