Skönhet?

Läste på en hemsida precis där det stod: Skönhetstips också var där liksom länkar med smink och grejer.
Är det skönhet? Nej det tycker inte jag . Visst det kan verkligen vara skönt att se lite fräsch ut med smink och saker, jag har nästan alltid smink på mej. Men jag tycker inte det är skönhet, jag har det bara för att jag hatar mina finnar!
Men skönhet för mig är när man vågar gå osminkad, ha på sig vad som helst och ändå känna sig vacker.
Om man tycker att man själv ser bra ut (inte ha överdrivet självförtroende, det är bara jobbigt) så tycker ofta också andra att man ser bra ut. Men om någon har alldeles för mkt självförtroende tycker jag bara den människan blir jobbig om den snackar om sig själv hela tiden.
Men det jag vill komma fram till är att alla borde våga gå utan smink, du är vacker som du är!

Puss


Kommentarer
Postat av: Simon Engström

Så, så vacker utan spackel att du inte kan förstå. ju mer du kladdar, ju mer du sabbar!

2009-08-08 @ 13:03:30

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0