Sista dagen.

Tyvärr så är det sista dagen i frihet idag.
Skolan börjar i morgon och alla äckliga och jobbiga lektioner kommer. Jobbigt schema med jobbiga och sena dagar.
Jag kan nästan direkt gå och säga till skolsystern att jag tycker det är jobbigt, för det blir nog väldigt svårt för mig att klara detta.
Jag tyckte det var svårt att klara av det när jag gick i åttan liksom och då hade vi ändå ett ganska skönt schema, förutom våra jäkla mattelektioner.
Hade de tagit bort matten hade jag direkt mått lite bättre.
Jag ska försöka klara det så gått det går men jag lovar ingenting, hoppas skolan hjälper mig så att jag får det lite lättare och kanske ändrar schemat lite.

Nu ska vi inte deppa ihop helt!
Jag ska snart gå och duscha, göra ansiktspeeling, raka benen och ta fram kläder som jag ska ha imorgon, det ska bli det ända roliga, att ta på dig snygga kläder och fixa sig :P

Puss&Kram från en deppig Ällz ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0