my girl <3

Elin Öberg
Denna tjejen alltså, ni vet inte vad ni missar om ni inte är vän med henne. Denna dagen fyller du 15 år och jag är så himla stolt över dej. Jag vet att det låter lite konstigt med du har gjort mig så himla stolt och jag är så jäkla glad över att få ha dej som kompis. Det känns som om det bara var ett år sedan när vi började känna varandra och bli bästa vänner. Men faktum är att vi blev så bra vänner för fem år sedan, förstår du hur länge det är? Känns som om det var igår vi sprang rundor där ute och lekte att vi hade superkrafter eller då när vi lekte att mina katter var kung och drottning. Jag vet att du kommer ihåg detta, för vi har skrattat åt det så sjukt många gånger. Mamma och pappa kallar alltid oss Piff&Puff för att vi tänker likadant och bara vi kollar på varandra så kan vi börja asflabba! Jag älskar det, så fort vi träffas så får vi skrattanfall och kramas och är helt jäkla galna. O dina föräldrar, herregud. Jag älskar dom också, de har varit som x-tra föräldrar för mig. Kramar en alltid godnatt och är underbara att prata med om man har något problem. Kommer ihåg den gången vi var i Onslunda och vi skulle hämta saker på en skottkärra och jag och Uffepuffe gick längst fram och bara var glada och pratade medan du fick ta skottkärran, fy vilket minne! Sitter och skrattar åt det nu när jag skriver om det.

Ja, över till dej nu.

Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst, men jag får nog korta ner det.

Men du är den ända tjejen jag har som allra allra bästa vän, jag litar på dig och jag älskar dig med hela mitt hjärta. Du kommer alltid vara den som går före allt annat, jag känner det. För ingen är som dig. Du har tagit en bit av mitt hjärta. Om vi någon gång skulle blivit ovänner så skulle det biten föralltid varit borta. Jag är bara halv utan dej, min livslust kommer inte finnas om jag mister dig. Du är min bästa vän!

JAG ÄLSKAR DIG OCH GRATTIS PÅ 15-ÅRS DAGEN! HOPPAS DU FÅR EN HELT UNDERBAR DAG! // Från din bästa vän Allis <3


Kommentarer
Postat av: mams

Goingar!! Puss

2009-08-22 @ 09:25:34
URL: http://jennejenne.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0