malmoe

again ;D
men idag var jag där för att besöka malmöfestivalen, hände inte precis så mycket roligt, får hoppas på att det händer mer imorgon, fast Alcazar ska dit och dom måste jag se <3 De är underbara! Färgglada och allting :D
Jag är riktigt trött nu, även fast jag sov massa timmar inatt. Men jag slutar aldrig vara trött, är det alltid och det är faktiskt sjuuuukt jobbigt :O
Träffade precis karate folket som var gäster här hos oss för pappa bjöd in dom ;D Inte allt folk med många av dom och de är riktigt trevliga tycker jag, berättar roliga saker som hänt så man nästan dör av skratt ^^
Blir inte mer skrivet idag, men blir nog mer imorgon.
Godnatt folket och sov så himla gott.
Pussisar och kjamisaj önskar er allis ;D hahahahh

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0