idag är en helt ny dag, smart va? ;D

haha , jag har varit hos min älskade madde hela helgen , helt sjukt vad vi har haft kul, skulle egentligen åka hem från henne igår , det gjorde jag också , men bara ngn timme för sedan drog jag dit igen för hon var själv hemma, trevligt trevligt. Men nu är jag dock hemma och det är ganska skönt , men jag gillar ju att göra saker hela tiden så jag tycker faktiskt någon kan erbjuda sig och komma hit :P
Imorgon ska jag dra till Rebecka för hon fyller moped och byxmyndig :D Grattis till den underbart söta kvinnan och jag hoppas du får en riktigt bra födelsedag med mig, mem, emma och andre där :)
Efter Rebecka följer jag nog med Memelie hem en sväng eller så följer hon med mig en sväng, ingen aning, men blir nog inte så långvarigt eftersom att hon ska packa för hon drar till älskade Götet på onsdag.
Gud vad jag älskar Göteborg, helt underbart ställe! Dialekten är alldeles för underbar och området liksom, älskar, inte gillar, älskar! Min mamma kommer ju från Göteborg så det är därför jag har lite annorlunda dialekt, så nu har jag skrivit det här så slipper ni fråga om ni nu läser min blogg.
För typ varje ny människa jag träffar frågar: vart kommer du ifrån och när jag säger att jag kommer härifrån (skåne, född i Ystad) så tror de inte på mej , alla säger alltid typ: Ne du skojar eller haha du ljuger , men då måste jag såklart förklara att mamma kommer från Götet och pappa från Skåne, det är liiiite drygt, men vad tusan, jag klarar mig ändå.
Idag är jag faktiskt lite seg och lite halft deppig, har varit det ngn vecka nu och jag har ingen aning om varför, men man får väl hoppas på att det går över snart ^^
Läste precis hon där Desirees blogg, hon som är wannabe Kissie, hur man nu vill vara det ;O Men iallafall, gud vad de är blåsta båda två och riktigt patetiska!
Klart, de tjänar pengar å sådant och det är ju bra, men jag menar, de tjänar pengar för att folk går in på deras bloggar för att folk tycker de är blåsta så det verkligen måste läsa, hahahahaha , men de tror att de är så omtyckta xD Det är egentligen ganska roligt ^^
Dagens låt tycker jag faktiskt är Jackson 5- ABC!
Dagens puss går till Maddefru.
Dagens kram går till alla andra jag tycker om och som vill ha en kram.
Dagens outfit jeansshorts och stor vit tshirt.


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0