hos den smexiga julia ;D

sitter hos snyggejulia nu. Har varit här sen typ klockan 6 å efter en stund gick vi till kiosken för att handla pommmeeees <3 pommes i mitt hjärta alltså ;) När vi sitter där så kommer jocke dit och sätter sig vid oss och är social ;D fy fan vad jag har saknat den människan , han är sjuk i huvet och allmänt rolig ^^ Vi drog hem till Julia lite och satte oss där ute och snackade, mkt trevligt. Nu har Jocke dragit iväg så snart ska jag och julia titta på film, för vi är nördar och glor in i väggen annars ;D
blir väl att jag skriver mer imorgon eller ikväll. O förhelvete, glöm inte min blogg är ni snälla, för jag äääälskar att ni kollar på den :) men ni får gärna kommentera lite också :)


KYSSHAJ

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0