Hela dagen i Tomelilla city ;D

Ja, ni hör ju på rubriken.
Jag och mina systrar käkade frukost och fixade oss och åkte sedan till Tomelilla vid typ 11-tiden. Vi stack först till Bo Ohlsson och var där typ två timmar haha. Hur kul kan man ha på Boan egentligen ? xD Jag hittade två tröjor iallafall :)
Hårspray och energidricka blev också köpt ^^
Efter vi hade handlat drog vi till farmor & farfar. Jag älskar att vara hos dem, dom är helt underbara! Det blev mycket skratt för farmor sade: Här brukar komma motorcyklar på två hjul, så jäkla kul! Vi bara: HAHAH, mc har två hjul farmor å hon bara: jag är väldigt förvirrad. Haha, södefarmor <3
Efter det stack vi till djuraffär, sedan åkte vi till Kvantum för att handla mat som vi ska ha idag och sedan åkte vi till Lidell :)
Min syster letar efter en jäkla mugg att ha sina tops i haha xD
Nej, nu ska jag inte sitta här och mögla. Hörs ikväll tror jag :)
Pusspuss

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0