Godmorgon!

Nja , man kan ju inte säga godmorgon kanske, men nästan :)
Vaknade vid halv tolv någonting och satte mig direkt vid datorn, sådan nörd jag är :P Har inte käkat frukost än så jag får väl snart göra det eftersom jag känner att jag börjar bli lite hungrig faktiskt.
Bloggen är fortfarande ful men jag har inte haft tid till att fixa den.
Efter jag käkat så blir det nog ut i solen ett tag, förvånad? Ja det tror jag att du är eftersom att jag aldrig brukar sola men jag vill verkligen bli brun i år. Jag lyckas aldrig känns det som, men lite färg har jag väl fått iallafall, har en yttepytteliten bikinirand där man ser hur vit jag har varit, o jag tycker jag är vit nu? Herregud xD
Alltid när jag är med mina kompisar så säger dom: Gu vad man känner sig brun bredvid dej Ällz. Jag blir så himla glad när dom säger så ;) Eller inte, blir nog mest avundsjuk xD
Ikväll så blir det kräftskiva med familjen och våra sommargrannar, ska verkligen bli kul. Har längtat efter kräftor riktigt länge nu, det är ju så gott!
Skriver mer senare brudar och grabbar, ska käka nu ;)
Pusshaj


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0