Gårdagen

Var väl helt okej . Ja, mammas och pappas gäster kom och vi käkade kräftor till vi dog så mätta vi var ;D
Nej skoja, vi dog inte. Men nästan iallafall :)
Sedan gick jag upp och satte mig vid datorn hela kvällen.
Dock märkte jag att min foundation, plattången och mobilladdaren fattas i väskan, så mamma ska nog åka in och hämta det ngn dag. Men det viktigaste var självklart min mobil och den har jag fått iallafall <3
Men jag fattar inte hur jag ska kunna klara mig utan foundation imorgon :O Menmen, jag får väl gå å hålla för mitt huvud hela dagen :P
Jag bråkade med en kille igår också, det gjorde mig riktigt förbannad, han trodde att jag inte brydde mej, men så fel man kan ha ändå.
Men nu räcker det för mig, inte mer sådant snack nu.
Jag har iallafall underbara vänner som försöker hjälpa mig, tackar dom för det <3
Ne gud vad jag saknar min foundation och plattången :O den är ändå lite så speciell liksom, skadar inte håret så mkt å sådant, som tur är kommer jag få tillbaka den tillslut. Kanske lika bra att jag köper en ny foundation, den borde ändå snart vara slut, har ju haft den sen i höstas tror jag :P
Typ ett år snart tror jag iallafall :)
Nu ska jag käka chips och ostbågar.
Puss och kram på er!
Hasta luego. <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0