Español

Ja, rubriken säger vad jag håller på med i skolan nu :)
Jag har spanska och det är faktiskt mysigt. Jag har inte tyckt om det så jättemycket för jag fattar typ ingenting men jag försöker iallafall nu, i åttan så var jag nog inte speciellt intresserad av att lära mig någonting, men nu är jag faktiskt det. Jag försöker så gott jag kan och hoppas att jag kan lära mig något. Man får ju fråga läraren och sådant, det är ju det dom är till för ;D
Men jag gillar spanska, det är ett fint språk och jag hade önskat att jag kunde ha snackat det flytande, men så duktig blir jag nog aldrig, men man kan ju alltid önska :)
Efter spanskan så blir det någon tråkig lektion antar jag. Längtar tills vi har musik :D
Nej , nu måste jag nog fortsätta med min spanska.
Jag har ju en snäll lärare som låter mig skriva på min blogg iallafall, om det hade varit ngn annan hade jag nog fått en sjuk utskällning xD
Beso! <3
Hasta luego :)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0