det är torsdag hela dagen :D

Så sant som det är sagt ;D
Fast snart är det inte torsdag längre, om typ en timme så blir det fredag och det är det jag längtar till ;D
Idag har jag faktiskt bara suttit hemma! Haft tråkigt, men har ändå varit lite skönt att bara sitta och glo framför datorn :)
Imorgon, då det är fredag ska jag till Malmö festivalen med Madde ^^ Vet inte vilken tid vi åker in men det får jag väl se.
Träffa oss där för tusan :D
På lördag blir det Malmöfestivalen med min älskade Amanda, vet inte om Julia också ska med? Kanske kan fråga Emelie också :D
Söndag händer nog ingenting, fast jag hade gärna velat hinna vara med Elin innan det är skola så för väl kanske fråga henne det :)
På måndag så blir det att vara med min efterlängtade Emelie <3 Hon & jag har inte varit ensamma med varandra på tusen år! Känns det som iallafall^^ Så det blir väl att tjocka oss som vi brukar göra ;D
Tisdag blir det att åka hem och lägga sig typ klockan halv tio för sedan är det skola på onsdag -.-
Skolan kan gå och dö!
Här kommer en äckelbild på äckelskolan.
Tack för mig!


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0