Sista dagen på lovet.

Kanske ska berätta lite om det jag inte har berättat om !
Onsdag: Då åkte jag ju hem från Emelie, på samma dag kom Elin hem till mej och vi hade kul som fan. Fy satan vad jag hade saknat henne då <3
Torsdag: Jag vaknar tidigt, Elin vaknar sent (som vanligt). Iallafall så bestämde vi oss för att jag skulle åka med henne hem denna dagen. När vi kom hem till henne åt vi god mat, sedan så gjorde vi nog inget speciellt, tog nog ut Douglas på en promenad. På kvällen där kollade vi iaf den tecknade svärdet i stenen, det var askul, älskar tecknade filmer <3
Fredag: Jag vaknar tidigt, Elin vaknar sent. hahah <3 Iallafall så käkade vi frukost tillsammans som är väldigt ovanligt. Efter vi hade ätit så gick vi ut och satte oss på deras trädäck. Så jävla varmt och mysigt :D<3<3<3
Klockan någonting åkte jag hem med tåget där min syrra också var. Vi åkte hem tillsammans för hon skulle vara hemma eftersom mamma och pappa skulle sova över hos pappas kusin . Vi skulle kolla en film men det funkade inte så vi kollade lite på TV istället. När vi hade gjort det åkte vi till farmor och farfar och var där till klockan nio och myste <3 älskar min farmor och farfar. Älskar hela min släkt <3
Lördag: Syrran åkte hem. På kvällen åkte jag, mamma och pappa till min gudmor och gudfar och firade påsk, det var väldigt trevligt <3
Söndag: Slappade bara! Skönt som tusan!
Måndag: Idag så ska jag till Pernilla <3 Skriver nog blogg igen när jag kommer hem.

Pusshej <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0