Igår och idag.

jag åkte då till Throbäck igår , då fick jag reda på att en som heter Amanda också skulle hit. Kände ju inte henne å sådant så jag sa att det var okej . När hon kommer hit så märker jag direkt att hon är en trevlig tjej, social som fan och skrattar hela tiden xD aja iaf, vi har ätit, ätit, skrattat, pratat, ätit och . Ja xD haha, nu är jag fortfarande hos Throbäck men ska nog hem om en timmes tid tror jag för pappa är i Ystad och försöker på vår lilla hund parad så att hon ska få valpar om två månader ungefär. KULKUL! Och mys som fan ! Jag längtar massor till sommaren, ska bli så jävla härligt. Har lovat mej själv att jag ska göra mer denna sommaren än vad jag gjorde förra. Då bara typ drygade jag hela tiden. Sommaren 09 ska bli den bästa någonsin! Då ska jag göra vad fan jag vill med mina vänner. Dessutom så älskar jag detta året. Har kommit närmare så många fler personer än innan och det är helt underbart. Underbara vänner jag har alltså, aldrig utan dom säger jag bara, för då kommer mitt liv gå under. Älskar er, ni vet vilka ni är. <3 *
Nu ska jag dra. PUSSHAJ ! :D

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0