Fre, lör & sön

Fre: Gick i skolan till tio över två, mamma hämtade mej på bo ohlsson för jag skulle handla lite saker. Kommer hem och packar och lite sådant smått o gott. Vid 6-tiden åkte jag till Danny <3. Madde kom kanske en halvtimme senare. Hon hade redan gjort sig i ordning inför valla med det orkade inte jag så jag väntade med dej. Vid halv åtta tiden kanske så kom Michaela, Ronja och Linssa :) Vid halv nio började jag göra mig iordning inför kvällen :D Danny körde oss till valla vid 10-tiden och sedan festade vi loss som tusan ! Kvällen var askul och det var det bästa valla någonsin! Vid två kommer Danny och hämtar oss och sedan glor vi på TV. Jag blev hungrig så Danny gjorde makaroner till mej och sedan skulle vi sova men Michaela tog sängen :O Men jag och Danny trängde in oss där ändå. Det blev inte så mkt sovande precis för jag kunde för fan inte somna -.- Vi vaknade ganska tidigt men låg kvar i sängen och drygade, pallade fan inte gå upp. Låg i sängen en timme eller två xD När jag hade åkt hem från Danny bowlade jag, mamma, pappa och pojken vi tar hand om. Det gick dåligt för mej xD Satt uppe till ungefär halv ett för Danny skickade en låt till mej. Sedan sov jag gott som tusan!
Idag (söndag) har jag typ inte gjort någonting. Vi kollade på våra grannars lamm, så jäkla söta! Nu sitter jag bara här och drygar.
En extra puss till Madde, Michaela och Danny :) <3
Ni andra kan bara få en liten puss :D

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0