Pernilla my homie!

Ska till henne om ungefär en halvtimme. Vi har inte varit på evigheter och jag kan inte förstå varför, antagligen för att jag typ alltid är upptagen eller inte pallar åka någonstans för att jag känner mig så bekväm i mitt hem , kanske lite för bekväm?
Iallafall, hon och jag har varit vänner sedan sjuan, vi har typ bråkat asmånga gånger men blivit vänner max en halvtimme senare. Eller en gång var vi faktiskt ovänner typ en halv vecka? Chockerande va!?
Jag älskar dig iallafall Pernilla! Ställer alltid upp i vått och torrt, och vet att folk inte är perfekta! :* En gammal bild när hon hade haft kul med å sminka mig ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0