Pepptalk

  • Jag skriver som en galning idag men måste peppa mig själv nu så därför:

  • Jag kan redovisningen utantill som jag ska göra imorgon
  • Jag har gjort ett jättebra arbete på ca fyra sidor
  • Jag har tränat så gott som jag har kunnat på danskan, men än så kan jag inte göra
  • Jag ska stå upp inför klassen och vara självsäker imorgon
  • JAG KLARAR DETTA
  • Skitsamma om jag är nervös, de flesta är det men det är bara till att kämpa på
  • Dessutom är jag ju jävligt smart
  • Får bra komplimanger av mina lärare
  • Händer det något misstag så händer det, då kan jag bara göra det bättre nästa gång
  • Och till sist: Ingen kommer att skratta om jag gör bort mig

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0