ledsen i ögat.

Har ätit massa pannkakor nu och snacka om att min mage känns degig xD
Jag måste verkligen börja träna så att jag får en lite mer fast mage, haha ^^ Nu kollar vi på äntligen hemma, dom gör så fina saker.

Deppar sönder lite smått, vill ha min skolkatalog för folk har fått den men jag har inte fått den , och jag blir rädd att vi har skrivit i fel någonstans :( Snart ska jag gå och duscha, sa innan till Sanne att mitt hår ser ut som mögelost hahahah>_<

Dessutom har jag känt mig febrig idag också, bajsapa. Imorgon blir det iallafall att redovisa ett engelskaarbete om Tim Burton , är inte nervös än men jag blir väl :) Så jag ska träna lite innan jag går och lägger mig och på lunchen imorgon , så att jag känner mig säker på vad jag ska säga.

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0