julmys!

När mamma och pappa åkte iväg satte jag igång jullåtar på högsta volym och slog in julklappar. Jag älskar att börja med julen tidigt, det är det bästa som finns på hela året och det är den dagen som jag är som mest lyckligast skulle jag faktiskt tro. Eller ja, månaden innan egentligen. Allting man förbereder osv. Nu den 28:e ska vi julpynta :) Jag älskar julen, så är det bara. Mina julklappar blev jättefina tyckte jag faktiskt. En till Fanny och en till mamma, mamma ska få en liten julklapp till men den packar jag inte in än :)

Jag sjöng jättehögt nu till jullåtarna, älskar att vara själv hemma så att man kan låta hur mycket man vill, för det kan man här på landet ^^ O helga natt är en av mina favoriter <3 Den är så fin fast den är inte så julig egentligen tycker jag. Julen är här är så mycket jul som det kan bli, herregud sådan julkänsla jag får när jag hör den.






Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0