Förkyld.

Är trött på att bli förkyld så ofta. Jobbigt som fan.

Idag är jag iallafall sjukt irriterad, arg, ledsen osv. Varför jag är det vet jag inte. Ledsen vet jag men inte allt det andra. Behöver plugga, massor med läxor men jag är orklös. Ibland tänker jag att det bara hade varit enklare att lägga av med skolan. Skita i den. Men vill jag bli kurator så går väl inte det antar jag, vet inte faktiskt. Alla säger att man kommer ångra sig och sådant om man gör det, visst så kan det säkert bli men usch. Jag orkar inte mer, det sätter för mycket press på mig och alla läxor osv. Jag klarar inte av stressen. Gud vad jag längtar till jullovet.

Jag saknar det där med att vara liten. Snälla låt mig få spola tillbaka tiden.

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0