Ystad ... typ xD

Haha okej,  idag lovade jag faktiskt julia att jag skulle lägga in ett inlägg, eftersom att hon är här inne jätteofta för att kolla ifall jag har lagt in något nytt och då brukar hon bli besviken när jag inte gjort det xD

Skolan idag var faktiskt helt okej , dock längtar jag efter när vi får omdömet för np:et i svenska. Hoppas på att få minst et VG i hela alltet xD Jag fick också vårkänsla idag, när solen sken rakt på mig, dock får jag inte lika mkt vårkänsla när jag är ute eftersom att det var riktigt kallt idag. Men imorse när jag gick upp var det ljust ute och fåglarna kvittrade, hur mysigt är inte det? Det känns att kära våren är påväg. Lite mer än en månad också tills jag fyller år, jag längtar jättemycket efter att få fylla 16 och att få börja övningsköra, dock kommer jag vara sjukt nervös.

På tal om annat nu, jag var i Ystad idag med Therese, en riktigt trevlig kvinna att umgås med ;D Jag köpte en tröja som är vit och två par örhängen och vi käkade på max å lite sånt. Efter vi har käkat fick jag ont i magen o det får jag alltid när jag käkat något med mjöl i, så vi får hoppas att jag inte är allergisk, om jag är det kommer jag få panik!

Nu ska jag kolla efterlängtade hem till gården och efter det blir det att åka till min moster. Haj och ivaj :D

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0