Valla

Åkte ju på förfest hos Fredrik igår. Det var jag, mem, rebecka, andrè, madde, therese, eleonora och elin där och vi hade jättekul! Skrattade hela tiden och tönta oss hela tiden :D Vid tio tiden så åkte vi till valla och var där kanske vid kvart över tio, vi gick direkt och dansade :D Dansade nästan hela kvällen förutom när Niklas var där, då stod jag bara och skrek. Jag fick ta på honom ett antal gånger och jag fick en kram sedan, för jag frågade lite snällt, och så sa jag till honom att hans piercing var jättefin, då sa han tack så mkt. MUMS på honom! Fick en autograf på armen, som jag har fotat typ tusen gånger nu ^^

Haha bjuder på denna som fan! Jag och Nina är fett heta.
Therese som tagit bilden <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha, kul hade vi :D Grrr, tänk att vakna till den bilden på morgonen :D

2010-03-07 @ 17:11:58
URL: http://niijnaa.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0