Rebecka och Älin

Var med dom två efter skolan idag, för Elin var hos mig och hälsade på i Kastanje. Vi gick till bullen och bönan och käkade. Rebecka och jag käkade baguetter med brieost och Älin beställde in chokladmilkshake, som jag hade fått sjukt ont i magen av om jag hade druckit ^^ När Älin hade åkt hem så gick jag och Rebecka hem till henne och snackade... som vanligt ;D Vi pluggade lite iallafall, fy vad vi är duktiga (a) Vi åt också lite korv i bröd där haha, jag och Rebecka är sådana som äter hela tiden, men det kan ju inte vi hjälpa, eller hur? :D
Nu sitter jag här och ja, ska nog dra ifrån datorn snart och till er stora förvåning kolla hem till gården ;D Haha
Tack för dagen, alla töser :D

Glömde säga att vi hade nationella prov i engelska idag, det gick ganska bra tror jag, hoppas iallafall på det :D

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Mums på baguetterna :O haha

loveu :) (L)

2010-03-16 @ 20:00:52
URL: http://rebeckasvensson.devote.se
Postat av: Henriknelly

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 16:45:28
URL: http://henriknelly.blogetty.com

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0