Jag gillar inte rubriker

Min hals gör ont :(

Stannade hemma idag, för jag har sjukt mycket hosta och hur kul är det att hosta sig igenom alla lektioner, inte så kul nej! Imorgon blir det att gå i skolan iallafall, efter det ska jag nog fika med Rebecka och Emelie (vet inte om emelie ska med) å sen så blir det att åka hem och plugga lite biologi, jättekul med fika, inte lika kul med biologiprov xD Dessutom har jag inte tränat på evigheter, för jag har varit sjuk typ jättelänge och sedan så har rebecka inte varit hemma å blablabla, men på torsdag gäller det!

Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jo, jag vet... Men ja, om du kan sluta lite tidigare på fredag så hade det nog kunnat funka. Iaf med en kort shoppingtur. Alla köpcenter har ju öppet till åtminstone kl 19.

Kommer du på fredag kan vi se den här ;)

2010-03-15 @ 16:50:37
URL: http://esheline.blogg.se/
Postat av: Amundiqra

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 19:21:51
URL: http://amundiqra.blog16.com

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0