Hemma

Hemma dag idag, min näsa och min hosta vill inte bli bättre -.- Ikväll ska vi ha gäster, så jag måste väl städa lite där uppe, om jag nu orkar det xD Imorgon blir det antagligen att åka till Lisa, dock vet jag inte hur jag ska göra efter, om jag kommer hem på något sätt eller om jag ska sova hos någon, vi får se vi får se :) Har precis kollat Lilla sjöungfrun disney dådå, fick den i dvd på min förra födelsedag tror jag, jag älskar disneyfilmer, jag får verkligen kärlek i hela kroppen när jag kollar de filmerna, det är nostalgi för mig! Att tecknade filmer kan vara så bra, dock synd att de knappt gör tecknade längre, utan bara animerade, det är blö!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får se prinsessan och grodan, den är tecknad på riktigt :D

2010-03-15 @ 09:46:49
URL: http://esheline.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0