Helgen

Nu är jag hemma från allting som helgen har erbjudit.
I fredags så åkte jag till min syster som bor i Malmö, vi shoppade lite och sedan på kvällen kollade vi så ska det låta och prinsessan och grodan, den är sevärd den filmen, men ingen Wowfaktor xD Igår så åkte vi till min farbror och firade min lilla kusin som har fyllt 4 år, hon blev jätteglad för alla presenter =) Vi kvart i sex tiden så var jag framme i ystad och fick då reda på att jag skulle på samma fest som min syster Fanny, men det gick bra. Jag hade jättekul och ja, tack för kvällen =) Jag sov hos Elin och nu är jag äntligen hemma :D


Kommentarer
Postat av: Leifveronika

Excellent site!

2010-12-20 @ 10:48:47
URL: http://leifveronika.bloglyric.com

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0