Allt

Jag fick MVG innehåll på mitt författar arbete, dock vet jag inte hur det kommer gå med redovisningen, hatar ju att redovisa inför klassen -.-
Jaja, jag har försökt träna kemi nu, å jag tror inte att jag är den ända som inte fattar någonting av kemi. Jag försöker och försöker och försöker, men kommer ingenvart!
Jag har nog en förkyldning på gång, min hals gör jätteont, jag hostar och nyser och min hals är alltid den som börjar krångla när jag ska bli sjuk, blööö!
Amanda fyller år idag, grattis snutt! <3 Vi mjölade henne idag, hon blev väldigt gråhårig tyckte jag, är det meningen att man ska bli det vid sextonårs ålder? ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

Tack hjärtat <3

2010-03-10 @ 16:55:53
URL: http://photodrugs.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0