Stranden i Shamn

Ja, det är där jag har tillbringat dagen. Jag och mamma åkte kanske vid tolv tiden och sedan var vi inne där till klockan fem ungefär. Vi har badat och solat med lite av familjen och lite av släkten och efter det drog vi till hamnen och käkade. Jag åt chicken bits med pommes, riktigt mums!

Idag har jag faktiskt saknat Emina liiiiite haha :D Men vi ses på tisdag så jag ska nog klara mig ett dygn till.
Imorgon kommer älskling Elin hem, men jag kommer väl inte få se henne så mycket eftersom att hon snart ska åka igen ... Jag får väl klara mig. Nu ska jag göra någonting, hoppas på en liten promenix med mami <3

+

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0