gråt sitter i halsen.

Jag sitter här och är lite smått ledsen. Jag verkligen saknar vissa människor. Det är hemskt att det blev som det blev. Visst jag försöker släppa taget nu , men det är verkligen inte lätt för att vissa av de människorna var några av de bästa i mitt liv.



men jag har inte gjort fel.


på tal om annat , jag sitter hemma själv nu , mamma och pappa är på fest. Jag har verkligen tråkigt och jag svettas som en gris. Här är verkligen kokhett inne. Skulle gå ut med Betty, men så långt kom jag inte , så vi får se hur det blir med det, tillslut orkar jag väl , men då är det mörkt och försent typ, haha.
När jag orkar att sätta igång en film också så ska jag se new moon , riktigt sugen på det faktiskt. Nu drar jag, till en annan hemsida haha.

Kommentarer
Postat av: mams

Puss!! Det blev ju en bra kväll/natt i alla fall!!

2010-07-11 @ 10:42:34

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0