Good day.

Idag hade jag haft det så trevligt med Amanda och Maria i Lund, vi gick runt i affärer och jag hittade en tröja för trettio spänn , lite lagom ;) Det jobbiga var att det var så himla varmt i bussen , både dit och hem, man kunde knappt andas och svettades som en gris gjorde man :P Kvällen har ägnats hos min moster Angela med en del av släkten, älskade Majan fattades dock <3 Sebastian bjöd på underhållning som var en gitarr och sång och mormor bjöd på lite "Vi går på stigen som är vägen till Evert", något sådant gick den ^^ Himla roligt och jag har haft det på hjärnan hela kvällen.

Jag älskar min familj och min släkt, helt underbara och onormala <3


Kommentarer
Postat av: Veraaaaaaaa

sv: ooj :) vad kul! Vad heter hon/han?

2010-07-28 @ 23:27:13
URL: http://suitedup.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0