Dagen har inte bjudit på någonting.

Jag har inte gjort så mkt idag, har bara slappat, dock har jag varit på Bo Ohlsson idag och kollat runt lite . Har varit så trött hela dagen idag att jag nästan varje sekund har tuppat av. Det har faktiskt varit riktigt jobbigt och nu är jag hungrig också... igen -.- Helgen bjuder nog inte på så mkt , ska kanske vara med Lisett på lördag men det är inte helt säkert, ska prova hennes löshår för att jag kanske ska köpa det men det återstår att se. Jag vill ha längre hår eller också vill jag klippa av allting , har ingen aning om vad egentligen.
Nu ska jag dra iväg iallafall och hitta någonting att äta. Pusspuss


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0