Herregud vilket väder.

Jag gillar inte alls detta. I början av dagen igår var jag insnöad men senare på eftermiddagen så kom vi äntligen ut och då åkte jag till Elin. Tyvärr skulle jag jobbat men någon annan fick ta mitt pass.
Jag och Älin tjockade oss hela kvällen med chips och kladdkaka, vi kollade sjukt många filmer, kan dock inte räkna dom alla. Vi somnade vid halv 6 i morse och då kan jag säga att vi var trötta!

Idag så åkte jag, mamma och pappa och hälsade på morfar på sjukhuset. Han mår väl ganska bra, känns väldigt jobbigt att åka ifrån honom och låta honom sitta där ensam. Det är fruktansvärt att nu när jag äntligen har en morfar som jag kan prata med blir sjuk, kunde han inte fått vara frisk nu, hoppas verkligen att du blir det morfar. Jag älskar dig jättemycket! <3


Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

usch :( Hoppas han blir frisk! <3

2010-02-14 @ 19:30:36
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0