Emelie och Räv

Jag hade jätte trevligt hos Emelie, vi sjöng, skrattade och snackade massa bajs :D

När jag åkte hem från henne såg jag, mamma och pappa en räv, den var bara några meter ifrån oss och satt och tittade. Den verkade inte alls vara rädd och bara satt och väntade på att vi skulle köra eller någonting, haha! Riktigt söt var den, jag ska ha en räv som husdjur när jag blir stor, hahahah xD

När vi kom hem käkade vi pizza och lekte en lek. Leken gick ut på att man skulle gissa vad det stod på lappen ovanför sin panna, så man fick fråga tjugo frågor, haha lite svårt att förklara men kul var det :D

GAMMAL BILD! :D <3



FIIIIN!


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0