P & N

Positivt med detta året: Att det går bra för min moster, att mamma trivs på sitt jobb, att jag mår bra med min familj, att jag har hittat de snyggaste byxorna jag har haft på länge, att vi planerar en resa till Argentina, att jag har börjat i en ny asbra klass, att mina lärare är bra och att jag träffade Sanne.

Negativt med detta året: Att jag förlora många vänner som jag har varit väldigt nära, att jag gjorde ett stort misstag, att jag har gråtit tusen gånger, att julafton inte firades med släkten, att jag hade feber på nyår och inte kunde åka på fest, att jag inte har tränat.


Iallafall, jag har bestämt mig för att 2011 ska bli ett bra år, mycket bättre än detta, för detta blev inte alls bra.

Gott nytt år folk, hoppas att ni får en asbra fortsättning!


Kommentarer
Postat av: emina :)

tack själv <3

uppdatera din blogg mer !!!

2011-01-05 @ 16:25:41
URL: http://eminadenfiina.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0