Lucia med segt internet.

Idag är det den 13:e med härlig lucia i skolan, de sjöng så fint med underbara stämmor. Kommer ihåg förra året, då var jag en rosa tärna och sjöng himlen i min famn. Pappa filmade såklart den första gången då jag sjöng fel, haha.
Tänk att det bara är 10 dagar, 6 timmar och 44 minuter kvar till julafton, det är sjukt. Kommer att vara så ledsen när det är över, så jag försöker sakta ner dagarna mycket och mysa så mycket som möjligt, för sedan måste man ju vänta ett år till :(
Fast man har ju Argentina resan att se fram emot ;)


Kommentarer
Postat av: k.

Lite småskumt när dem sjöng för mattanterna i matsalen men ganska hardcore ändå. haha :D

2010-12-13 @ 23:30:31

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0