Frustrerad.

Saker känns lite konstigt och fel?

Idag så blir det kaanske att åka pulka, måste hitta min kamerasladd och göra julgodis. Antagligen också sätta granris på furstukvisten. Har blivit lite sent med saker känns det som , och jag blir otroligt frustrerad när jag inte hittar min kamerasladd eftersom att jag har tagit fina snöbilder och bilder på vår julgran som jag skulle visa för er. Aja, får väl leta vidare. Städning ska också göras, men det kanske inte blir förrän imorgon. Jäklar vad dagarna går fort, i övermorgon är det julafton :O Och det ska bli snöstorm , hoppas verkligen att släkten kan komma hit ändå , annars blir jag ledsen och otroligt förbannad !

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0