Min dag.

På torsdag är det faktiskt min dag, jag fyller 16 år :) Får börja övningsköra, får ta lätt motorcykel körkort och jag får... Inte mer än så xD Men det ska bli kul, närmar sig gymnasietiden, som jag längtar!
Klart att jag kommer sakna klassen och lärarna (vissa av dom iaf) och det är ju självklart att jag kommer sakna skolan även fast den ser förjäklig ut, men jag kommer nog inte längta tillbaka så mycket. Det börjar en ny tid, man får lära känna nytt folk och man får göra något som är roligt och som man är intresserad av. Jag tror faktiskt att det kommer kännas annorlunda att fylla 16, jag menar, när man fyllde 15 så hände ju ingenting, man kände sig inte äldre liksom, men nu tror jag att jag kommer känna mig äldre. Jag längtar sååå efter sommaren. Strandfester, umgås med vänner och familj, helt underbart. Förhoppningsvis kommer alla i min familj att må bra, jag också, mina vänner ska också må bra såklart. Det närmar sig med sommar, mysigt mysigt, ska umgås med lite vänner på fredag, inviga våren och grilla, riktigt mysigt.
39 skoldagar kvar, det är så himla lite! :D

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0