S-hamn.

Förlåt för att jag inte skrev igår, men jag hade fullt upp med att leta praoplats. Jag och Emelie slutade ungefär halv två sedan stack vi till stationen och väntade på att tåget skulle gå till S-hamn, Simrishamn för dom som är lite sega ;) Ne skoja bara cutiepies <3 När vi kom fram till Simrishamn träffade jag en av mina kusiner, Johannes. Vi hade tydligen åkt samma tåg utan att veta om det xD Efter det så träffade vi Memelies pojkvän, alltid lika kul att härma hans skånska ;D Han härmar min dialekt också så det är ganska lugna puckar ;D
När vi stod utanför expert för att bestämma oss vart vi skulle gå någonstans så träffade jag min ena moster och min andra kusin Oliver, jäklar vilka släktträffar ;D
Efter det lämnade vi Filip och hans kompis på deras skola och sedan gick vi och letade praoplatser lite. Träffade André också en stund. På kvällen hittade vi en praoplats ;D
Jag gick till min moster och kollade film en stund sedan hämtade pappa mig.
Fy vad jag älskar vänner och familj. Love u! <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0