pluggpluggplugg

ni får förlåta att min blogg handlar om plugg numera. Men jag har haft så mycket att göra denna veckan så jag spyr på det.
Nu har jag tränat lite på so:n och jag tänker inte träna mer, så får vi hoppas på att jag får godkänt, om jag får ig så jaja , då får jag väl göra om det.
Det blir ändå första gången jag får ig isf, så jag får inte överpanik, men jag vill verkligen kunna detta så när mamma kommer hem så får hon hjälpa mig igen. Jag somnade en stund innan , det var riktigt skönt men jag frös riktigt mycket.

Imorgon kommer min syster hem och vi ska åka till morfar och äta smörgåstårta och sådant för han fyller år.
Grattis morfar, I love u!
Ne , nu ska jag glo på Fokis blogg. Hejdå gott folk :D

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0