O come.

Haha , läste mems blogg precis och hon sa att hon har haft den på hjärnan hela dagen , tack emelie, nu fick jag den också i min lilla hjärna, haha. och jag kan upplysa dej om en sak, jag kommer inte hlr ihåg texten (y).
O mem , måste bara säga att jag älskar dig , har känt att jag kanske varit lite jobbig mot dej sista tiden , kanske jag som är töntig. men iaf, förlåt <3

Klockan åtta ska jag börja packa, ska nämligen dra till GÖTET imorgon ju :D
Riktigt nervös är jag. Skrev en krönika idag om syskonkärlek kan berätta att det är inte så roligt när syskon flyttar ändå, alla dom bråken man haft med dom , är nog mkt bättre än detta <3

Ne, nu ska jag vandra vidare, see ya! <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0