I love u.

Ja herregud, det var meningen att jag och Älin skulle somna vid typ halv två, det gick dock inte så bra, vi somnade istället vid typ fyra tiden ^^
Snackade och skratta och hade trevligt med våra telefoner :D <3
Herregud vad jag älskar att umgås med den kvinnan, vi har alltid lika kul. Dock så kan jag komma på mej själv, när jag är med alla mina kompisar, att jag är lite irreterad ibland. Det är inte meningen så alla vet det, det bara blir så ibland och jag menar absolut inget illa med det.
Idag ska jag försöka göra fint i badrummet, där ser ut som ett bombnedslag eftersom att jag har badrummet för mig själv nu när mina älskade systrar har flyttat. Det är skönt att ha ett rum för sig själv, men det är inte skönt att de har flyttat. Jag saknar dom mer och mer för var dag som går.
Mamma kommer hem ikväll någon gång, så innan dess ska jag försöka göra lite fint i hallen också och tända lite ljus inne i storarummet så mamma kommer hem till ett mysigt hus.
Ne, nu ska jag göra något annat. Ingen aning om vad men det kommer jag väl på.:)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0