Biologi.

Aa, jag försöker verkligen plugga biologin, dock är jag alldeles för trött för att få in ngt i hjärnan, men jag försöker ändå. Men som det står här i läxpapperna så behöver man ju faktiskt sova för att få ny energi :D
Vill fixa detta idag så jag kan ha hela dagen i morgon till att plugga min älskade so -.-
Haha , jag snackade med min syrra precis, Fanny alltså. Det blir nog ingen Göteborg på lovet utan blir nog nästa helg istället, kanske bättre för annars hade jag behövt åka rundor hela jäkla lovet xD
Men iallafall, jag svarade på ngnting hon sa och jag sa Aa. Det märkte hon så hon bara härmade mej.
Haha, kulkul ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0