Vem ska man lita på i sådana här stunder?

Detta har varit en ganska konstig dag. Faktiskt ganska många som varit irreterade, inklusive mig såklart. Jag vill så gärna lita på folk, på alla, jag är en sådan människa, därför blir det inte ofta som man tänker sig.

Men iallafall, vår klass får ofta inte reda på saker i tid, nu idag, fick vi reda på att vi ska lyssna på ngnting i aulan imorgon, bra information jag menar.

Det har gått bra med skolan nu ett tag, men nu är jag såååå fruktansvärt trött på den igen. Fysik och biologi prov nästa vecka, massa läxa och blööööö plus massa saker inför trydekonserten som man inte hinner med, har aldrig känt mig så här oförberedd inför en konsert. Men iallafall, om ni vill höra på dåliga/bra saker, kom till tryde kyrka på torsdag klockan sju :) Får verkligen hoppas det går bra.

Men, nu ska man vara positiv. Fick MVG på mitt so arbete om Japan, jag blev riktigt överlycklig, Jan borde ha fått en stor fet kram, men det hann jag inte med :O

Nu ska jag göra ngt, inte för jag vet vad, kolla hem till gården tror jag. Puss

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0