rensat garderob

det är det tråkigaste som finns, att rensa garderob alltså. Varje halvår iallafall brukar jag rensa bort kläder som jag inte ska ha, det blir alltid lika mycket som jag kastar. Sedan kan jag inte kasta vissa saker för att jag har minne av det och man tänker liksom: Detta hade jag på mig när jag fyllde tio år, nä men sådana saker. Eller så tänker jag: Men jag ska ju faktiskt få barn i framtiden, så då kan jag spara det till dom också, samma med leksaker. Jag är sjuk :P Jag har 92358239 leksaker kvar. Alla mina barbiedockor ligger i en låda med alla barbiekläder. Det är så mysigt :)
Jag saknar att vara liten. Det var så härligt då. Man grät aldrig länge, var aldrig sur länge, var glad länge och kramade alla som kom i sin väg, man tom tyckte om alla, dock så gillade jag inte clownerna, kanske därför jag har min clownrädsla nu.

Nä, nu ska jag leta upp akord så jag kan spela piano. Pusspuss


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0