Pia

Jag har mått dåligt hela jäkla dagen, nu blev jag helt plötsligt piggare och vet ni varför? För att mamma hittade ett halsband som jag fick av min faster när jag var liten och fyllde år. Min faster lever tyvärr inte, jag känner henne inte heller, har bara träffat henne när jag var liten men det har jag tyvärr inget minne av. Hon hade bröstcancer och det spred sig. Men iallafall, jag började nästan gråta när mamma visade mig det, konstigt att jag kan älska en person som jag inte känner. Halsbandet var på blomman Linnea, eftersom att jag heter Linnea i andranamn.
Tack Pia, det värmde verkligen att få se något som du gett mig. <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0